7 Nisan 2015 Salı

Yüreğim Dolu Dizgin

İçimden kopan fırtınaların sadece bir kaçını anlayabiliyorum. İçim de anlamsız, anlam veremediğim konuşmalar içimi kemiren tuhaf düşünceler beynimin en ufak noktasından bile geçiyor. Beynim ve yüreğim dolu, dizgin…

Bugünler de içimi dizginlemem mümkün değil.  Bir süre daha böyle olmasını yeğliyorum. Kendim istiyorum kendim yaşıyorum. Biraz daha sakin olup biraz daha mantıklı davranmam gerektiğini biliyorum bildiğim halde en derine en dibe vuruyorum...

Eğer ki dolu dizgin olarak nitelendirdiğim bu yoğun karmaşayı dizginlersem sonunun aydınlık, huzur ve başarı olduğunu biliyorum. sırf bunun için değiştireceğim kendimi...

'' Geçmişe baktığım vakit, boşa harcadığım anları, yaşam hakkındaki bilgesizliğim yüzünden yanılmalarla, önemsiz işlerle yitirdiğim tüm anları düşündükçe bir kan damlası yüreğimi kapılıyor. En iyiye ulaşmak için değiştireceğim kendimi Tüm umudum bundandır...'' ''Dostoyevski''

 Sinem Kandemir...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger