14 Nisan 2015 Salı

O Polyannayı Bana Geri Getirin

 Pozitif düşünmek lazım aslında ne kadar karamsar olursam o kadar negatiflik çekiyorum ya diyerek den; Çakralarımızı açalım pozitifliğeeeeee gençler diye bir slogan attım ortaya tabii Ben böyle deyince bizim kızlar ya ‘’sinem gene ne deniyorsun’’  diye söylendiler. Oysa ben çok eğleniyorum bunlarla ayrıca kendime çok gülen biriyim, kendiyle eğlenen, gece uyumadan önce iyi geceler Sinem cim diyen ve hatta kendisine iyi yaşa canım benim diyen biriyim çakralarımızı açıyoruz ve olumlu düşünüyoruz haydi kızlar haydi canlarım ciğerlerim deyince mi tuhaf kaçıyor anlamıyorum. Her şey olması gerektiği gibi ilerliyor zaten biz ne kadar engel olmaya çalışsak da çalışmasak da rutin olarak işliyor o yüzden bu hafta böyle bir polyanna olayım dedim. Tabii içimdeki polyannayı yemezsem iyi bir hafta içinde.

Bünye alışık değil sonuçta sinire strese alışık hep böyle bir vurdumduymazlığa ve sonunda hep kötü bir haber almaya, planladığı hiçbir şeyin olmamasına, insanlara, pıtırcıklara, mutlu görünenlere, alışık değil ama yuttum polyanayı tamam bu hafta o iş bende dostlarım.  Sizlere de iki naçizane bir şeyler söyleyeyim bari; 

KURAL 1;  Takmayın kafanıza mesaj atmıyorsa üzülmeyin pozitif düşünün;



KURAL 2; İstediğiniz ama olmakta zorlanan şeylere üzülüp yas tutmayın olmuyorsa zaten olmayacaktır. Bu günlük düşünmeyin ama iki gün sonra olması için ne gerekiyorsa hain planlarınızla işe atılın. Kendinizde eksik ne varsa tamamlayıp o şekilde bu sefer olacaktır yani olması için bir olumlu adımdır. Benim bir konudaki eksiğim nedeniyle depresyonlara girdiğim doğrudur o eksikliği bulup doldurduğumda isteklerimi daha kolay elde edebildiğimin farkına vardım.



KURAL 3; Sevgiliymiş zartmış zurtmuş bunlara takılmayın, kendinizi dinleyin sinire strese gerek yok gençler, hatta  aynen şöyle;



Ya işte tam tamına anlatmak istediğim bunlar dostlarım naçizane iki şey demişim ama üç olmuş kusura bakmayın =) sonuçta ben polyanayım…

Sürç-i lisan ettiysem affola, içinizdeki polyannaya sahip çıkmanız dileğimle hoş kalın…

                                                                                                   Sinem Kandemir…

3 yorum:

zeynep kılınç dedi ki...

Çok güzel düşünceler bizimle paylaştığın için teşekkürler cnm

Sinem Kandemir dedi ki...

hehe canım benim rica ederim :))) Zaman ayırıp okuduğun içinde teşekkür ederim :))

zeynep kılınç dedi ki...

Rica ederim

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger