8 Nisan 2015 Çarşamba

Tik Tak Tik Tak

Tik Tak Tik Tak saat seslerine sinir oluyorum kapat şunu kırmadan sanki acelemiz varmış gibi peş peşe sıralanan sesler  dedi adam yüksek bir ses tonuyla. Tamam diyerek den durdurdu saati ama halla söylenmesi sürüyordu.(Oysa tek yaşadığını sanıyordum demek ki evde iki kişiler diye düşündü duvarın diğer tarafındakiler. ) Sanki yapacak işim varda sanki bir yere yetişeceğim de laf işte! Tik tak Tik Tak he neyin yarışı bu diye mızıklanması sürdü...
Etrafındakiler için Hayat bir yarıştı fakat onun için değil. Çalışmaz Görmez Yemez İçmez Huysuz Sevgisiz bir adam işte diye betimledi.

  • Belki de  yan komşun uzaylıdır dur dur hatta bir şizofren de olabilir  dedi şuursuzca ve sonradan random gülüşüyle asdadasda diye ekledi Komik olduğunu sanmıştı sadece kendi güldü. Boş boş yüzüne bakmakla yetindi evin sahibi o an...
  • Canım abartma istersen dedi sonradan aklına bir haber de uzaylıların da Türkçeye yakın bir dil konuştuğu söylentisi aklına geldi. Ne boş muhabbet geçti böyle aramızda diye iç geçirdi.

 Ben kahve yapıyorum dedi evin sahibi  arkadaşından bir kere daha soğumuştu. Yan komşusunu anlamamış hatta onun en zayıf davranışını alay konusu yapmıştı. Kahve bitene kadar ikisi de hiç bir şey konuşmadan oturdular zaten Adam da duvarını kapatmıştı artık onlara zamana ayak uyduramadığını anlayıp gençleri yaşamaya kendini de yatakta ölümü beklemeye adadı...

Sinem Kandemir

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sen mi yazdin? Cok guzellll

Tuhafgezegen dedi ki...

canımmmmmmm teşekkür ederim...

tugcesays dedi ki...

kalemine sağlık canım! çok güzel aldı beni içine hatta daha mı uzun olsa ne :) :)

Tuhafgezegen dedi ki...

:)) diğer tuhaf gezegen katagorisinde de olanları okumanı isterim o vakit teşekkür ederim canım benim... daha uzun yazmaya çalışacağım tamam :)) hoş kal tatlım :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger