1 Nisan 2015 Çarşamba

Olur mu Olmaz mı Denilen Cinsten

1 Nisan şakası gibi bir gün yaşadım bugün. 
 Bir  iki gün öncesinde  çok istediğim bir lojistik şirketinin iş ilanını görmüştüm olmaz umuduyla başvurumu yaptım fakat öyle çok büyük bir hayaller kurarak göndermedim. Her şeye hazırlıklıydım kötü sonuçlarına da iyi gelecek habere de, iki hafta falan sonra başlayacağım iş için evrakları düzenlemem, hazırlamam  gerektiğini hatırladım. Işık hızıyla hazırlandım, makyajmış, saçlarımı yapmakmış uğraşmak istemedim. Kocaman bir güneş gözlüğünü geçirip, saçlarımı şöyle bir tepeden topuz yaptık dan sonra telefonum çaldı. 0212 bir numara aklıma lojistik şirketine dair hiç bir şey gelmemişti. Meğer orasıymış... 

Şaşkınlıkla Oleyy be! dediğimi hatırlıyorum. Tabii kadın bi efendim dedik den ve güldükten sonra iki sohbet çevirip Ön görüşme için beklediğini söyledi. Hemen hemen 2 senedir böyle bir lojistik şirketi bekliyordum olur mu olmaz mı orası belirsin fakat bu heyecan bile yeter bana. Zaten benim hayatımda en olmaz ya dediklerim olur. En olur ya bu tamam dediklerimde olmaz...
  Şaka gibi dememin sebebi ise;
  • Eğer olursa diğer işim ne olacak?
  •  Mülakatta ya elenirsem?
  •  Neden hep bir işi almışken bütün işler art arda sıralanıyor?
Kafamda deli sorular efendim.
Haberi aldık dan sonra evraklar içinde bir şey yapamadık açıkcası çünkü dünkü Elektrik kesintisinden sonra sistemleri çoooluuuşşmuuyooooorrmooooş efendim. Bende tamamdır dedim ve oradan ayrıldım.

İkinci haberim ise;  Bir kitap çekilişi vardı hemen hemen bir kaç bloggerda görmüş olmalısınız bende katılmıştım bir iki tanesine olur mu olmazmısına fazla takılmadan hem tanışmak hemde ileride bende böyle bir şey yapacağım için ilgimi de çekmişti bugün uyanınca gördüm ki Tebrikler sirius yazıyor konuyu okuyunca kazanan talihli benmişim yupppii demeden alamadım kendimi bugün. Bu nisan ayı  benim için uğurlu gelecek belli ki teşekkürler www.obiranne.net '' O Bir Anne''

Neyse bakalım bugünlük de böyle olsun diyerek den kaçıyorum ben.
Sürç-i lisan ettiysem affola, Güzel Haberler almanız dileğimle hoş kalın...


                                                                       Sinem Kandemir

4 yorum:

kadir can Eken dedi ki...

Yolun, bahtın açık olsun. Önemli olan kendinle barışık olman ki, anladığım kadarıyla öylesin. Hayat sana çelme takmadan, sen ona çelme tak ! Başarılar

Tarzım Ve El Emeğim dedi ki...

şanslı günündeymişsin tatlım, devamı da gelir inşallah..

Sinem Kandemir dedi ki...

çok teşekkür ederim

Sinem Kandemir dedi ki...

Aynen bugün iyi bir günle başladım :)) İnşallah

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger