23 Nisan 2015 Perşembe

Ego Kurbanı İnsanlar Ansiklopedisi 1

Egolu insanlar 1; 

Bir hafta boyunca bu tarz insanların yaşamlarını ve  tutarsız davranışlarını yazmaya çalışacağım hepsini bir postta tabii ki de yazabilirdim ama böylesi daha iyi olacak diye düşünüyorum bir hafta boyunca Egolu insanların kendini bilmez  davranışlarıyla başlayalım...



Kendini beğenmiş ve her şeyi ben bilirim havasında olan insanlara büyük bir Antipatim var. Şu zamana kadar ezilmiş egosu yerle bir olmuş ama hala bok sürdürmeyen insanlara da sinir oluyorum.  Bunca zaman bir üsttü tarafından hor görülmüş, ezilmiş, ve sonra bir tık yükselince de bir altındaki insanı ezmeye çalışan patronluk ya da müdürlük taslayan ezik kişiliklere de Antipatim yüksek.

Ben böyle olamam arkadaş normal hayatta nasılsam öyle devam ederim. Çizgimi egom için bozamam işçiyle de sohbet ederim. Müdürlü de ikisiyle de aynı seviyede birisine bey diğerine adıyla hitap edemem. Ne gereksiz insanlar var yeryüzünde nasıl bu kadar bencil ve sorumsuz nasıl bu kadar iğrenç insanlar olabiliyorlar hayretler içindeyim gerçekten…

Arkadaş; İnsan geldiği yeri unutmamalı bunu bilir bunu söylerim. Herkesin acemilik zamanı vardır, herkesin bilmediği bir şeyler vardır. Egonu tavan yapıp patronluk taslamakla olmuyor işte bu işler Küçük bey /hanım. Hem her şeyi bileceğiz diye de bir kural yok! bilmemek ve bunu öğrenmek asıl erdemliktir. Neyse vesselam bugünlük bu kadar olsun.

Sürç-i lisan ettiysem affola, Hayatın içinde ve herkesin karşılaştığı konular, konuşmalar, ve sohbetler olduğu için bir haftaya yaydım bunları Arkadaşlarımın, benim yaşadığım olaylarla  birlikte bir hafta boyunca  satır başlıkları atacağım şimdilik bu kadar yeter. Yarın görüşmek üzere Hoş kalın…

                                                                   Sinem Kandemir…

2 yorum:

Çıplak Yazar dedi ki...

Olay şöyle iki arkadaş aynı konumda çalışıyor. Sonra biri mevki olarak diğerinden üstün bir konuma geliyor. Fakat davranışları ve tutumu da beraberinde değişiyor. Eski arkadaş bu duruma içleniyor.

Bu konu aslında hayal ettiğim ve yazmak istediğim bir konuydu. Biraz empati kurmak gerek sanırım. Sonuçta o kişinin mevkisiyle beraber sorumlulukları da artıyor. Ama şu var tabi eğer yakın arkadaşına karşı sert tavırlar takınıp üstünlük taslıyorsa o aslında hiç bir zaman layık olamaz bulundugu konuma. Saygıyı da hak etmez. Çünkü saygınlık mevki ile değil kişilikle kazanılır.

Tuhafgezegen dedi ki...

tabii sende haklısın bu konuda çok yorum yapamayacağım :)))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger