9 Nisan 2015 Perşembe

Gelin Ve Damat Dans Ederken Ne Konuşur

Düğünmüş çalgı çengi ben çok sevmem fakat şu düğün olduğunda damat ve gelin ne konuşur çok merak ederim. Benim gibi de merak edenler olduğunu düşünüyorum ve çevrem de evlenip böyle düğün sırasında fiskos yapanları hemen yakalayıp soruyorum.



O anda ne konuştunuz?

İlk olarak gelin ve damat çok heyecanlı onda hem fikiriz malumunuz gelin de kocaman bir topuz duvağı yerlerde ki ona paraları yığıyorlarmış ben gelinlik fiyatlarını duyunca şok geçiriyorum.  Neyse üstüne basılma pahasına da olsa alınıyor ben böyle deyince;  Sinemcim senide göreceğiz diyorlar bilemiyorum bu konuda hiçbir fikrim yok.  Daha bana var var daha erken… =)

Neyse konuşulan ilk konu dans sırasında;
      
      1. Ayyyyy çok heyecanlıyım evet bende!

Heyecanlı olmaları çok doğal çünkü bir kere evleniyorlar ve herkes onlar için gelmiş ve o günün artık prens ve prensesi onlar.
     
2. Ya ne kalabalık bak X kişiler de gelmiş, şurada da Y kişiler var.

O anda gelmeyeceklerini umdukları kişiler grubudur.  Davetiye verilmiştir ama gelmez kanımca buya ama gene de verelim denilenler işte.

   3.  Acaba nasıl görünüyoruz. (Çünkü kameraman diplerine kadar girer hatta burun buruna bazen böyle düşünmeleri çok doğal.)

Bir de şöyle bir durum var bunları yaparken yani konuşurlarken hep bir gülme halindeler hafif böyle bir gülümseme hııı! cııınımmm yaaa çııııkk hiyyycınnnlıyıımm vılllııı gibi belki de bakınız biz çok mutluyuz sinyali bu bilemiyorum. =))

Gelinlikler hep bir kabarık kız bir lokma ama giydiği gelinlik marul gibi kat kat kabarık mı kabarık böyle olunca damatcığımız basmakta haklı damada X diyelim.
  • ·         X’ciğim eteğime bastın. Zaten zor dans ediyorum.
  • ·         Yıııııııı sıısaaaarmıısıınnnnnn  zaten sıkıldımmm eteğinde dolanııpp dııırıııyoooo.

Bu konuşma büyük bir ihtimal yüzlerde hafif bir gülümsemeyle söylenenler arasında =)

Benim yakalayabildiklerim bunlar, sizlerinde eklemek istedikleriniz varsa yorumda görmek den mutluluk duyarım.  Hoş kalın 



                                                    Sinem Kandemir…

2 yorum:

Pastel Renkli Hayaller dedi ki...

Valla milleti bilmem de benimki "Hayirlisiyla birimiz düsmeden su dugun biteydi" olurdu herhalde :-D Gene geldik mi Converse'ye :):)

Sinem Kandemir dedi ki...

haha biz 90 nesli olarak converse giyeriz sanırım :)) benim arkadaşlarım öyle yapıyorlar :))))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger