3 Nisan 2015 Cuma

Sabahları Eviniz Hep kitap ve Kitap Kokusuyla Dolsun

Sabah uyanmam kapı ziliyle oldu buda kimdir yaaa diyerek, yatağımdan attım kendimi ayağıma yorgan, dünden kalma ihracat kitapları, İngilizce sözlükler takıla takıla ve ite ite kapıya koştum. Pembe önünde kocaman bir ayıcık olan pijamam saçlarım dağınık, dudaklarım gülmeye aciz bir halde Kimmmmmmm oooooooooooooooooooooooooooo!??? (yalnız bunu cırtlak bir sesle düşünün. Zaten benim A harflerim ve O harflerim açık hep böyle bir uzatma gereksinimi hissediyorum.) Diye seslendim. Meğer kargocuymuş.

Ayy pardon efendim, günaydınlar diyerek den imzalama faslı vs. bittikten sonra bir de baktım ki kitabım gelmiş. www.obiranne.net blog kullanıcısından kazandığım kitabım aman da canım, aman da bebeğim hoş geldin nerelerden geldin dedikten sonra oturdum salondaki çift kişilik koltuğa. Zaten şu salondaki çift kişilik koltuğu çok seviyorum. Ben onu hep tek kişilik koltuk gibi görüyorum. Ben rahatına düşkün hatta baya düşkün biriyim anca işte bana yetiyor, başladım okumaya kitap bir harika dostlarım şu anda yeni başladım sarayın ihtişamından, eğitimlerinden anlatmaya başladı. Tarih okumayı sevenler için ideal
Kırmızı şu benim çift kişilik koltuğumda yayıldım, zaman geçmiş bile öğlen olmuş. Kitabım bitince mutlaka anlatmak istiyorum sizlere de, şu iki hafta yoğun geçecek benim için,eğer bitirirsem de yazarım zaten. Biliyorsunuz yeni ne öğrendiysem ne gördüysem hemen anlatma gereksinimi hissediyorum konuşmak dan daha çok yazmayı sevenlerdenim...
 Sürç-i lisan ettiysem affola, Sabahlarınız Hep Kitaplarla olsun hoş kalın…


                                                                                   
Sinem Kandemir…  

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger