21 Nisan 2015 Salı

Olmayacağını Bildiğim Şeylerin Olmama İhtimalini Sevmiştim

 Kuşkulu kuşlar doluydu bugün havada. Havanın güzelliğini fırsat bulup atmışlar kendilerini gökyüzüne. Tedirgin uçuşları olur olmaz sesleri yankılandı kulaklarımda sessiz çığlıklarına açtım yüreğimi bugün, iki selam çaktım gökyüzüne sonra devam ettim yoluma.

İçimdeki kuşlara imkan verdim gökyüzündeki kuşlara karışsınlar diye fakat başaramadılar. Olmayacağını bildiğim halde olmasını istemiştim…

Düşüncelerimde bu tutarsız ikilemler hep vardır, bir süre onlara takılı kalır yüreğim sonradan atlatırım elbette. Ben olmayacağını bildiğim şeylerin olmama ihtimalini sevmiştim, hayallerimi sevmiş hayallerimde yaşatmayı sevmiştim havadaki kuşkulu kuşlarla bunları hissetmiştim hem de en derinde kalbimin tam ortasında…



                                                   Sinem Kandemir

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayal kurabilmek guzeldir zaman zaman bunu bile basaramiyoruz.Yuregine saglik sevgili Sinemmm

Tuhafgezegen dedi ki...

canııımmm teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

❤❤❤

gripalyaco dedi ki...

Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım. Bana da beklerim :)

www.gripalyaco.com

Sevgiler..

Tuhafgezegen dedi ki...

Teşekkür ederim hemen bakıyorum bende :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger