14 Şubat 2015 Cumartesi

Sevgililer Günüymüş Gençler Dikkatli Olun

Bugün 14 Şubat sevgililer günüymüş, yani benim çok bir ilgi alanıma girmediği için arkadaşlardan iletilerden sosyal medyadan duydum. Güzel bir gün yani kuşlar böcekler bin bir renkli çiçekler diyeceğim ve abartı olacak bu mevsimde ne çiçeği yahu saçmalama diyeceksiniz eee haklısınız tabi.
Bugün Dağ tepe toprak Tarkanın’da dediği gibi Aşk kokuyor, ama sadece bugüne özel, ben böyle şeyler kullanmıyorum yalnızlık bana çok yakışıyor, insanı daha marjinal gösteriyor 1 hafta önce arkadaşlar arası konuşulan konulardan biri;

  •           14 Şubatta ne yapıyorsun?
  •            Evde kızlarla mısır patlatıp Tabu oynayacağız. Sende gelsene?
  •           Ayy yok cııınıııımm ben sevgilimle birlikte olacağım.
  •          Hımm, tamam tatlım.


 Bu konuşma tahmini sevgililer gününe 15 gün falan varken konuşulur, ilk önce gelmek istemeyen kız buna X diyelim; sevgililer gününe 7 gün kala sevgilisinden ayrılır ya da terk edilir. Tabu ya gelmek için can atar. Şimdi bunlar neden ayrıldı konusunu sizlere bırakıyorum.



Ayrıca ticari olarak da bakıldığında güzel verimli bir gün niteliği taşır. Esnaflar bugün için hediyelere zam koyabilirler, güller zaten fiyat şoku yaşar, bunu yazmak bile istemedim çünkü olağan bir şey. Bildiğiniz üzere, sağınız da ve solunuz da aşk kokan hareketler sohbetler kakara kikiri muhabbetleri döner buna da hazırlıklı olun korkmayın ama bu sadece bu güne özel yarın her şey normale dönecek. Çiçekçiler bu güne bel bağlamışlar gibi hepsinin gözlerinin içi pırıl pırıl parlıyorlar hatta bazıları tavşanlar, balıklar, koyup üstüne de çiçek koymuşlar. Güzel mi? Evet değişik bugün için yaratıcı fikirler her yerde olabilir dikkatli olun bir cafe’de bulunuyorsanız önünüze bir ikram gelirse korkmayın sevgililer gününe özel jestler tabi fiyata yansıtırlar mı bilemiyorum.

Bugün için şöyle bir şey demek istiyorum; Bugün sevgilisi olan dertli olmayan daha çok dertli, bu güne öyle bir odaklanma var ki ben bile şaşırıyorum. Ne gerek var şimdi bu kadar strese?

  •           Erkekler; Ne hediye alsam acaba?  Kış kış para da yok şimdi almazsam da tonla surat yapacak diye düşünüyor.
  •           Kadınlar;  Ayyy! Bakalım bu yıl ne alacak bana geçen yıl x malı almıştı ama bu yıl umarım daha iyisini almıştır. Diye iç geçiriyor

 Zorla strese sokuyorlar mı bizi? Eveeeeet !!

 Sevgilisi olmayan arkadaşlarım bugünü bunları düşünerek geçirin kitap okuyun, kahve için arkadaşlarınızla buluşun ya da dışarı çıkmayın sadece evde oturun.

Peki gelelim bana ben 14 şubatta ne yapacağım?

14 şubat günü dışarı çıkmak istemediğim için bir gün öncesinden çok sevdiğim bir arkadaşıma gideceğim. ( Ecem 23 senedir tanırım.) Neyse sabaha kadar sohbet ederiz, büyük bir ihtimal. Çekirdekler, çikolatalar, kekler ve kahve yanın da koyu bir konu ve oradan buradan şuradan sohbet konuları işte, sonra uyuruz uyandığımda zaten 14 şubattır,  Ama öğlen olacaktır ve sakin bir şekilde kahvaltı yapıp eve geri dönerim akşamda bende toplanır tabu oynarız zaten sonrada gün bitecektir. Korkmayın her şey bir gün içinde olup bitiyor.


Sürç-i lisan ettiysem affola Sevgililer gününü kutlayan çiftlerimize mutluluklar diler, diğer gruba ise yalnızlık çok marjinal gençler der kaçarım hoş kalın …


0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger