4 Şubat 2015 Çarşamba

Düşüncelerimin Efendisiyim

  ‘’Yarın ‘’  kelimesi birçok insan için hele de mutsuz insan için anlamsız bir kelimedir. Ben de hep yarını mutlu düşünerek bugünü yaşadım, yazıyordu kitap da; bir kere daha okudum cümleyi haklıydı bir konuda ben ne kadar karamsar olursam, mutsuz hissedersem olumsuz düşünürsem bir sonraki gün tekrardan yineliyordu kendini değişen hiçbir şey olmuyordu. Karar verdim bundan sonra daha olumlu daha ılımlı olmaya bu hafta içinde bunu deniyorum ne kadar işe yarar ne kadar işe yaramaz bu bir muamma olacak ama ben inanıyorum. En önemlisi de inanmak sanırım.
   Hayatımda fazlalık yapanları çıkarıyorum ilk başta, çevrem de olup negatif enerji yayanların önlerine birer engel koyuyorum. İnsanlara onların duymak istemedikleri durumları söylediğiniz de sizlere karşı birer kalkan oluşturacaklardır ve hemen sizin hakkınızda olumsuz düşüncelere yoğunlaşacaklar dır. Bu bir deneydir aslında, sizi çok iyi tanıyanlar ise bu örnek karşısında hiç tepki vermeyecek ve daha olumlu yaklaşacaklardır. Bunlar sizin çevreniz de olması gereken yegane insanlardan biridir kaybetmeyin onları…
 İnsanlara duymak istemediklerini söylerseniz size tepkileri olumsuzlaşır demiştim bunun olumlusunu yaparsanız da sizden iyisi yoktur, bu konuda ki ayrımı sizlere bırakıyorum.
 Hayatımda düşünemeyen ve kitap okumayanları da çıkarıyorum. Hiçbir zaman faydalı olmadılar bana hatta daha kötü daha kötüye sürüklediler toparlanmam biraz zaman aldı. Bunlara da bir hoş kalın dedik den sonra; çevremde çok da fazla kişiler kalmadı şu anda mutluyum hem de baya mutluyum boş muhabbetlerden kurtuldum, düşünemeyen insanlardan kurtuldum, hatta birilerini çıkarırken daha iyilerini koydum yerlerine.’’ Kitap okumayan’’ demişken illa çılgınlar gibi kitap okuyacak her saat kitap okuyacak demiyorum, ama biraz daha düşünebilen biraz daha kendini bilen kitap olmasa bile her konu da biraz bilgisi olanları kastettim. Buna da bir tik attıktan sonra;
   Yeni başladığım; The secret kitabı da bu yönde bana biraz yardımcı olmaya başladı,  daha çok farkın dalık yarattı hayatımda kitabı bitirdikten sonra nasıl bir kitap olduğunu anlatacağım.

Sürç-i lisan ettiysem affola ‘’Düşüncelerinizin efendisi olmanız’’ dileğimle hoş kalın…
  

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger