8 Şubat 2015 Pazar

Sende mi Balıksın Ayy Canım Yaa 'lara Maruz Kalanlar

Balık Burcu olanların karşılaştığı durumlar;
19 şubat – 20 mart arasında doğanlar balıktır demişler ve böyle de  kalmıştır. Ben burcumu çok seviyorum ve bütün özelliklerini de taşıdığıma inanıyorum her şey burada bitmiyor. En çok bilinen özelliğimiz;  Alçak gönüllü, şefkatli,  sempatik, hassas, etkili, anlayışlı, nazik, sezgileri yüksek, renkli hayaller, derin duygular, merhametli,  sevgiye düşkünlük, güzel sanatlarda başarılı, iyi niyetli, yardımsever. Hep iyi taraflarımız yok tabii ki de kötü yanlarımız da şu şekilde belirtilmiş; belirsizlik, ihmalcilik, gizlilik, kolay dağılmak, zayıf arzular, kararsızlık, mücadeleci değil, karamsar çekingen, alıngan…

Balık burcuysanız genel olarak;
  •             Ayy senin hislerin çok kuvvetlidir canım ya bir fal baksana?
  •           Yok demenize fırsat kalmadan önünüze kahve fincanı geliverir.
    Alışverişe çıktığınız da ise yanınızda bir balık varsa hep kararsızdır. Mesela ben  alışverişe çıktığımda çok kararsızım o yüzden de almadan hep geri geliyorum çünkü karar veremiyorum beğenemiyorum , Balık burçları aslında çok sevimliler ve çok cana yakınlardır herkesi kendileri gibi bilirler ve öyle davranırlar o yüzdendir ki bütün aptalca durumları yaşarlar balık burçlarını üzmeyin  valla ‘’günah ‘’ ben uyarıyorum balık burçlarına saygılı olun iyi davranın. Arkadaşlarla buluşunca ve burç konusu açılınca gurur duyarak balıkkkkk diyorum tepkiler;

Aayyyyy canııımm nasıl da duygusaldır bu şimdi. Yada ayy yükselenin iyi olsa bari gibi tepkiler alıyorum ama yükselenimde yengeç olunca  ayyyy sen mıy mıyysın’dır  duygusallık dan ölürsün ki sen vs vs  tepkiler böyle devam eder.



Balık burçları hayatınız da tanıyabileceğiniz en iyi insanlardır şimdi kendi burcum diye söylemiyorum ama içlerinde gram kötülük yoktur, varsa da yükseleni farklıdır. Balık burçları neşelidir, çocuksu ruhlarını hiç kaybetmemişlerdir.
Kendimi örnek alarak diyorum eğlenceli mekanlardan hiç haz etmem daha çok soft mekanları severim, gürültü patırtıyı da sevmem daha sakin mekanları yeğlerim, aksine romantiklikten ve ilgi den  hoşlanmam bu balığın hangi  bölümüne giriyor bilmiyorum ama bunu söylediğimde hep; Aaa sen o zaman balık değilsindir diye tepkilere de maruz kaldığımı belirtmek isterim. Ama biliyorum ki ben balık burcuyum ve burcumu seviyorum.
Sürç-i lisan ettiysem affola  çevrenizdeki balık burcu insanları sevmeniz dileğimle hoş kalın…

                                                                                                            Sinem Kandemir

3 yorum:

ikrâ dedi ki...

Balık burçları neşelidir, çocuksu ruhlarını hiç kaybetmemişlerdir.. İşte burcumun en sevdiğim özelliği,sadece bunun için bile balık burcu sevilmeye değer :)

ikrâ dedi ki...

Balık burçları neşelidir, çocuksu ruhlarını hiç kaybetmemişlerdir.. İşte sadece bunun için bile balık olmaya değer,burcumu seviyorum ;)

Tuhafgezegen dedi ki...

Bende burcumu çok seviyorum. Hatta burçların arasından en çok kendi burcumu severim :)) başka bir burcu da yakıştıramam kendime :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger