3 Şubat 2015 Salı

Buzdolabında Çürümeye Yüz Tutmuş Kabaklar

  Bugün ki  konumuz biraz farklı olacak ama sizler artık bana alıştığınız için sorun olmayacağını umuyorum, benim blogum bildiğiniz ve gördüğünüz gibi ne bir moda blogu ne bir yemek blogu sabit bir konu asla yok,her çeşit yazı mevcut.
  Bu kadar yazmışken asıl değinmek istediğim, konu buzdolabında çürümeye yüz tutmuş kabaklar, yalnız ve kimsesiz kalmışlar haftalarca dolabın en arkasında kalan kabaklar pek bir üzgün görünüyorlar ama hala direnmeye devam ediyorlar,

bu çürümek üzere olan kabaklara ne yapmalı diye düşünürken aklıma kardeşimin çok sevdiği fakat benim hiç denemediğim ‘’mücver’’ dediğimiz dilimlenmiş keki andıran bir yemek tarif geldi yapabilir miyim yapamaz mıyım derken mutfakta buldum kendimi, İnternet'ten hemen tariflerine baktım, öyle bir havaya girdim ki sanırsın 40 yıldır bu işler deyim,unu çıkardım bir yandan bir yandan çürümek üzere olan kabaklarımı çıkarttım falan İnternet'ten okuduklarım kesmedi tekrardan annemi aradım ve sanırım okuduğum tariflerle birlikte annemin anlatımıyla birlikte 4. Oldu beynime kazıdım tarif listesini kısaca, bu kadar araştırmama ve okumama rağmen kötü olması imkansızdı eee öylede oldu. İnternet'te birçok tarif çıktı fakat benim tarifim çok kolay hatta baya kolay;

MALZEMELER:
- Derince bir kap (bu önemli benim gibi acemi olanlar için kaplar gerçekten önemli karıştırırken zorluk çıkarmaması gerekiyor.)
-  Çürümeye yüz tutmuş kabaklar (bunları küp küp doğrayın hatta baya küp olsun benimkiler baya küçük olmuşlardı rastgele bıçak darbelerine maruz kaldılar ama sonu muhteşemdi..)
-  1 tane de soğan koymuştum ben bunu da olabildiğine küçük doğrayın, yoksa çiğ miğ kalır sinem böle dedin bak çiğ kalmış demeyin.
-   Veee! Un yani bunu şu kadar un diyemeyeceğim çünkü bilmiyorum sabit olana kadar koydum.
 - Sonra karabiber,pul biber,tuz,ve birazda su koydum.
Bunların hepsini karıştırdım. Ve tavaya dilim dilim dizdim, ben denedim oldu hem de çok güzel oldu, en azından kabaklarımı çürümekten kurtardım.

  Sürç-i lisan ettiysem affola ben yazarken çok zevk aldım umarım sizde okurken aynı keyfi alırsınız.  Buzdolabında çürümeye yüz tutmuş kabaklara selamlar hoş kalın … 

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger