12 Mart 2015 Perşembe

Yaz Geliyor Kızlar Kiloları Ne yapmalı

Bir haftadır hava çok güzel, Marmaris de bahar var diye diye. Bugün yağmuru getirdim sanırım hafif den de ıslandık ama hemen evlere kaçıştık biz yağmur görünce hemen kaçarız Marmaris halkı olarak yağmur demişken öyle şarıl şarıl değildi çiseledi =)) ama sonuçta yağmur yani.

Aslında bugün anlatmak istediğim başka bir şey var kadınlara özel biraz da bu kilolar ne olacak bu kilolar bin bir renkli jeanler, renkli şortlar, etekler derken ben çıldırdım. Hemen acilinden kilo vermem lazım kanısına vardım ve diyetler sporlar düşünmeye başladık tabii annemi de bu işin içine dahil etmeye karar verdim. Tek başıma yapamam ben canım sıkılır hem ben pasta yiyemiyorsam onlarda yiyemesin ben çikolata almıyorsam kimse almasın diyerek ten başladım yani başlıyorum başlayacağım.

Ben 1.70 boyunda 63 kiloyum aslında 60 dım ama 3 kilo ne ara aldım ne ara böyle oldum bilemedim eee yahu şimdi kız kızayız, hafif den de göbeğim var yok diyemem zaten kışın hep böyle olurum ben. Buna bir dur demeliyim demeliyiz!!!

                                                                  :))

Geçen sene İsveç diyeti diye bir diyet bulmuştum 12 ya da 13 gün sürüyordu sanırım. Evet bende bunu uyguladım ama inanın biraz zor ve son 11. Günde elim ayağım titredi gözüm falan kararmıştı =)) tabii anında bıraktım sonra doktora gittim bütün kan değerlerim demir vs her şeyim düşmüş sonuç evet 5 kilo vermiştim uzun bir sürede bunu korudum fakat kan demir ilaçlarından kurtulamadım. O yüzden bu olmaz .

Dukan diyeti deniliyor bunu da araştırdım ama buda protein destekli benim gibi et, tavuk çok fazla sevmeyenler hayatta yapamaz bunu İsveç diyeti yaparken de her öğüne salata koymuşlardı ve ben şu anda salata yemiyorum çünkü soğudum. Az bir şekilde yediğim, zorlamalarla yediğim etten de böyle soğumak istemiyorum. O yüzden buda olmaz.

Kışında bir lahana suyu duymuştum dediler çok iyi şöyle böyle bunu da denedim evet güzel düzenli yapıldığında işe yarıyor fakat ben 7 gün dayanabildim ve sonrasını anlatmak ve hatırlamak istemiyorum o yüzden buda olmaz…

Bir ara kızlar detoks suyu diye bir şey bulmuştum internetten ve bunu da yaptım bütün evi kokuttum.
  • ·         Babam hatta uff sinem ya gene ne kaynatıyorsun?
  • ·         Baba çok sağlıklı bir şeymiş hepimiz içeceğiz.
  • ·         Hıı tabii tamam…

Tabii iki gün içebildim sonrası çöp karabiberini çok koymuşum içemedim. Onun tarifini de hemen anlatayım bari;
  • ·         Bir tane elma dörde bölün tencereye atın
  • ·         Yarım limon
  • ·         Bir tane kabuk tarçın
  • ·         Bir tutam kiraz sapı =))))
  • ·         Ve tatlı kaşığı karabiber denildi ama ben bir çorba kaşığı koydum.
 Kaynatın hepsini ahanda bu kadar fakat ben uygulayamadım fazla. Buda yaramaz bana bunu da yapamam…



Aslında Neslihancığım her gün yürüyüş yapalım diyor biliyorsunuz Marmaris de yaşıyorum ve sahil kenarı yahu ama onun dediği saat de 8.00 yahu o saat de ben uyuyor oluyorum hatta benim için 8.00 sabahın körü o yüzden oda olmaz.


Dostlarım; aslında benim diyetisyenimin verdiği bir diyet listem var fakat bir ayda bir kilo veriliyor bende böyle istemiyorum ama sanırım ona döneceğim, Doktorlara kalsa kilom da iyi boyuma göre ama bana göre iyi değil her bayan gibi benim de bir 5 kilo fazlalığım var. En iyisi ben annemle birlikte spora gideyim diyet miyet bize gelmez...

Sürç-i lisan ettiysem affola, Yaz geliyor kilolardan hemencecik kurtulmak üzere hoş kalın…
                                                                                                   
                                                         Sinem Kandemir







4 yorum:

Yeşim ÇAYIROĞLU dedi ki...

geldimmmmm=)))
yesimcayiroglu.blogspot.com.tr

Sinem Kandemir dedi ki...

hoş geldin güzelim :))

Makyajlı Günlerim dedi ki...

Merhabalar :) Benim makyaj ile ilgili bir bloğum var dilim döndüğünce çabalıyorum :) Sizleride bloğuma beklerim :)
http://makyajligunler.blogspot.com.tr

Sinem Kandemir dedi ki...

hemen bakıyorum canım :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger