15 Mart 2015 Pazar

Aman da Aman Ben 24 Oldum Buda Bugüne Özel Doğum Günü Yazısı


İyi dostlar biriktirmişim yüreğimde hepsini ayrı ayrı seviyorum ve hepsi benim için çok değerliler. Bende onlar için bu kadar değerliyim ki bu mutlu günüm de beni unutmadılar tek tek mesaj atanlar arayanlar hatta uykumdan uyandırıp doğum günümü kutlayan arkadaşlarıma sevgim sonsuz.

24 yaşındayım ne kadar da kocaman oldum böyle ne ara bu kadar büyüdüm şaşırıyorum en son 18 yaşındayken yine bir 15 Mart gününü beklerken ki heyecanımı hatırlıyorum. İnsan büyüdükçe daha bir duruluyor duruluyor, duruluyor. Ailem beni bu konuda hiç yalnız bırakmaz. Doğum günlerinde hep bir kutlama vardır bizim evde zaten insan bunu seviyor en azından ben, birkaç arkadaşım dostum hatta kardeşim uzakta ama telefonda saatlerce konuşmamız sayesin de hiç yokluklarını hissetmedim.

 Doğum günleri benim için özelin de en özeli o kadar önem veriyorum işte. Hediyelerden ziyade hatırlanmak güzel duygu vesselam…
Tanıdığım tanımadığım doğum günümü kutlayan herkese teşekkür ederim. Blog arkadaşlarımı da konuya dahil etmeden geçmeyeceğim sizlere de teşekkür ederim iyiki blogger ortamına katılmışım ve sizleri tanıma fırsatı bulmuşum teşekkürler tekrardan.

Sürç-i lisan ettiysem affola, bu mutlu günümde beni yalnız bırakmayan mesajlarıyla yüzümü güldüren herkese dostlarıma cancazlarıma böceklerime çok Teşekkür ederim…

                                  SİNEM KANDEMİR…

2 yorum:

GülinDünyası dedi ki...

nice ;mutlu sağlıklı , en önemli huzurlu yıllara cnmm...

Tuhafgezegen dedi ki...

çok teşekkür ederim. :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger