13 Mart 2015 Cuma

Patdadana Olan Olayları Hiç Sevemem Ahanda Beeeyyle Bakarım

  Ben sevdiğimi hemen belli edemem, eğer patdadana etkilendiysem ahan da! böyle kalırım (tahmin ettiğiniz gibi işte =)) )

Konuşgan ve geveze olduğuma da katılıyorum beynimin o en ufak yerinden bile milyonlarca şey geçer. Konulardan konulara atlamak huyumdur. Ne yapabilirim ama her şeyi anlatmak istiyorum birde laf lafı konu konuyu açıyor ama o anlarda hani patdadana olan anlar da hiçbir şey söyleyemem, konuşamam beynimin o en ufak yerinden milyonlarca konu, kelime geçer demiştim ya o kaybolur, gider, donar…
  • ·         Adın ne?
  • ·         Immm aaaaa hıııı adım Sinem ya sinem 
 Gibi…

Sevmem ben böyle durumları sevemem yan etkisi çok fazla böyle bir utanma, sıkılma, çekinme içimden tamam sinem şimdi konuşmaya gir dediğim anlar en boktan anlar işte. Tabii giremiyorsun da ahan da böyle kalıyorsun...


 Ayakların titrer topuklu ayakkabının topuklarının yere pat pat pat vurması cabası
 Acaba o anlarda anlıyorlar mı? Aman ne anlayacaklar canım anlamazlar aman neyse konuma devam ediyorum…
 Konulara tutunmaya çalışırım ama ne tutunma süt dökmüş kedi gibi beeeeylee bakarım =))


Kızlaaarr…
 Böyle bir şey başıma geldi tabii ki de Anlattıklarımın hepsi hayattan konulara tutunmaya çalıştım konu açmak için çabaladım saçma sapan konulara güldüm. Herkes susarken ben çırpındım peki ne oldu? Diyeceksiniz dimi.

  • ·             Hiç bir şey…

Arda kalan bir çift yeşil göz konulu yazı ve 21.09.2014 tarihli bir anı…

Sürç-i lisan ettiysem affola, hayatınız da ahan da beyyylee bakmamak üzere hoş kalın...


                                                                                 
                                                                    Sinem Kandemir

2 yorum:

Emel dedi ki...

Slm , sizi blog keşif etkinliğinde buldum. Ben de bloğuma ve çekilişime beklerim. Katılırsanız çok sevinirim. Sevgiler <3

Tuhafgezegen dedi ki...

selam hemen geliyorum çekilişine tatlım :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger