11 Mart 2015 Çarşamba

Totemlere İnanmayanlara Gelsin vesselam =)


Düşünsene o farkında değil ama sen mutlusun sırf onu gördüğün için. Birde şu oluyor yolda yürüyorsun avare avare sonra karşından görmek istediğin biri geliyor x kişi diyelim yavaş yavaş hafif bir salakça gülme geliyor içimden ben zaten gözümün içine bakarak ciddi bir şey söylendiğinde de gülerim gülesim gelir. Kah kah kah ya da ha ha ha…

Gülmek güzel bir eylem vesselam fakat bazen de olmayacak yerlerde gülesim geliyor. Hatta bazen kendi kendime gülüyorum deli diyecekler diye düşünüyorum aman yahu ne olacak.  Ben hapşırınca kendime iyi yaşa diyen biriyim gülmem mi tuhaf?


 Elalem hiç bir şey diyemez benim özgürlüğüm benim gülücüğüm... Yine böyle bol gülücüklü bir günden sonra yazmaya başlıyorum ha ayrıca Elaleme de saygılar =))

Haydi başlayalım;
Bugünde sahilde yürüyoruz hava da bir güzel bir güzel yazdan kalma maşallah öyle bir hava vardı. Hafif bir esintiyle birlikte yürüyüş yaptık Merveciğimle içimden de totem yapıyorum iş konusu oradan buradan mülakatlar sınavlar derken konu bitti aslında mutlu görünümlü hüzünlü insanlarız vesselam biz.  Konuların ardı arkası kesilmedi bizim Merve ile dışarı çıktığımızda hep gittiğimiz yer var hiç şaşmaz oraya onsuz gidince sanki eksik gitmişim gibi oluyor ve hep Kahve Diyarına Merve ile birlikte gidiyorum hatta en üst balkonu da kapıyoruz kakara kikiri muhabbet…

Eee yahu!  falsız olmaz bu işler birde fal kapattım mı tamamdır anlıyor muyuz? Tabii ki de hayır ama bildiğimiz, olmasını istediğimiz şeyleri söylüyoruz birbirimize bir nevi pozitif motivasyon işte. Bir ara içimden bir his sahile bakmalıymışım gibi sinyaller verdi yahu kimi göreyim totem yaptığım X kişiyi =)))  aynen böyle güldüm Merve ne kadar yok dese de oydu biliyorum.

·         Yok  yaa sen yanlış gördün.
·         Hayır ya oydu işte hem ayakkabısından tanıdım. (Pembe spor ayakkabısı tesadüfen bir arkadaşın resminde görmüştüm.)
·         Bir tek ona mı özel o renk ayakkabı
·         Ya o gerçekten o
·         Hıııı tamam

Tabii inanmadı sonra bir saat sonra bir baktım tekrar geçti bak Merve dedim o  Aaaa!!! Sinem harbi o =))

  Aman iyi eğlendik vesselam iyi…
Sürç-i lisan ettiysem affola, Dilerim ki Hislerinize güvenmeniz ve kocaman kocaman gülmeniz hoş kalın…
                                                                          Sinem Kandemir





5 yorum:

öylesine biri dedi ki...

hahahaah =) o balkonu bundan sonra bize özel kapatmayı düşünüyorum :D kimse gelmesin rahat rahat dedikodu yapalım :D:D

Tuhafgezegen dedi ki...

:))) ahh o duvarların dili olsa da konuşsa :))

GülinDünyası dedi ki...

bazen onu görmen bile senin kan akışını değşitrebiliyorsa.. sevgi bu dur bence:))

Tuhafgezegen dedi ki...

:)) ayy! bilmiyorum ki öyle mi dersin :)))

GülinDünyası dedi ki...

dedim bile :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger