14 Mart 2015 Cumartesi

Ayyy Ben Bugün Çok Kararsızım Ayy bir şey Beğenemiyorum

 Bugün öyle kötü karamsar mızmız bir durumdayım ki moralman kendimi çok sorunlu ve huysuz hissediyorum kararsızlık had safhada ben bir şeye hazır değilsem bu alışveriş de dahil çok sorunlu oluyorum. Mız mız kızlar olur ya aynen öyle ayyyyy bu çok kötüüü, ayyyy bu iğrenç, ayyyyy bu small, ayyy buda large, ayy bunun çiçeği büyük, bunun altında lastiği var. Ayy bunun rengi güzel ama cepleri kötü gibi gibi gibi yani alışveriş modun da değilsem asla beğenemiyorum aslında alışverişi gerçekten istemek gerekiyor.


Ben lüzumsuz alışveriş yapanlardan da değilim ihtiyacım yoksa alamıyorum hele de kazak hırka vs vs ama tonla şort alabilirim tonla ayakkabıda tonla çantada ama kışlık bir şey alamıyorum. Lüzumsuz demişken eee tonla şortum olduğu halde daha fazla şort almak lüzumsuzluk değil mi?  Kocaman bir soru işareti.

Tamam sustum bu konuda konuşmak ve düşünmek istemiyorum. ‘’Zaten sinirliyim’’

Aslında neden sinirli olduğu durun anlatayım;
Annem; babama 20 mart ta doğum günü için bir yelek almış güzel hoş beğendim neyse eve geldi olmadı. Yahu zaten olmayacağı belli bir şey almış XL  yahuuu  XL olur mu babamın göbeği var dediysem de yok olur olur dedi tabii oldu mu?

Tabii ki de hayır…

20 martta doğum günü fakat şimdiden aldı ve verdi. Dostlar benim de 15 mart babam ve ben balık burcuyuz evde iki balık düşünün annemin halini neyse…
Bugünde bana dedi değiştir tabii bulamadım babama bir şey ben zaten birine bir şey bulamam neyse dedim kendime bakayım bari hayır şimdi birde kilo verme düşüncesindeyim bir şey de beğenemiyorum. Neslihancığımı da aldım yanıma bakıyoruz kız 1001235 tane kıyafet beğendi ben sadece bir tane bile beğenemedim.  Çünkü beğenme modun da hissetmiyorum bir şey istemiyorum, almak istemiyorum neyse gözüme de çarpan bir şey yok ahh aklım bir etek de kaldı fakat zayıflayınca zayıflayınca şimdi olmaz. Şimdi bir şey aldım beğendim sandım Neslihancığımın da dediği gibi Tttüüükkanımıza gittik, kahve içiyoruz fal bakacağız ama benim içime sinmedi neyse fallarımıza baktık dedim Neslihancığım hadi toplan değiştirmeye gidelim neyse tekrardan merhaba dedikten sonra 1 saat daha dolandıktan sonra hiçbir şey beğenemedim. İçime sinmeyen o zımpırtıyla eve döndüm.


Yaa dostlarım işte böyle ufak bir şey belki de fakat beni sinir krizlerine sokmayı başardı. Böyle ufak şeyleri nasıl takabiliyorum kendime çok şaşıyorum. Depresyon odaklı kişiler karar vermekte zorluk çekerler diye okumuştum bir kitap da bir an o geldi aklıma =)

Neyssseeeeeee…

Sürç-i lisan ettiysem affola, Hayatınızda benim gibi Kararsızlıklarınızın olmaması Dileğimle hoş kalın…

                                                         SİNEM KANDEMİR

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger