29 Mart 2015 Pazar

Gelmekte Zorlanan Bahara Selam Olsun

 Gelmekte zorlanan bahara özlemim sonsuz, tabii gelmeden de bir yazı hazırlayayım dedim şimdi yarın öbür gün gelir zaten yoldadır. Portakallı kek tadında gelecek ılık bir esintiyle topraklar kabaracak hatta kabardı bile hafif hafif çimleri görüyorum. Üstlerinde Sarı papatya cinsinden minik çiçekler toprak ananın yavrularına selam olsun.


Bahar gelince insanın içine doluşan mutluluk kelebekleri vardır. Her umudunu kaybedenin içine de düşen ufak mutluluk pıtırcıkları bu baharda da yerlerini almış görünüyor. Mutluluk pıtırcıklarıyla birlikte bu bahar da şans diliyorum onlara, baharın gelişini ben kaplumbağalarımız dan ve masmavi gökyüzünü paylaşamayan kuşlardan anlıyorum. Koskocaman alanı nasılda paylaşamıyorlar bizim dünyayı paylaşamadığımız gibi…

Baharın gelişini Marmaris de bisiklet süren çiftlerden balkonlarında minik renkli saksılarda büyüttükleri renkli çiçeklerden ve pıtır pıtır açmaya hazırlanan orkidemden anlıyorum.  Tabii orkide bakımı da önemli yerini sevmesi beğenmesi lazım hassas bitki vesselam çocuk gibiler çocuk. Bitkilerin en hassas oldukları mevsim bence keza neden bu kadar hazırlık yapsınlar ki baharın gelişine onlar daha bir sevinçli görünüyorlar.

Ben bahar insanıyım çok sıcağı da sevmem ( Ki Marmaris de tam yeri ) çok soğuğu da kar dan hele hiç hoşlanmam hayatımda ilk defa üniversite de görmüştüm. İnanın hiç sevmedim hiç yürümek ayrı bir zor oynamak ayrı bir zor, alışık değilim vesselam hayatımda kar mı görmüşüm ben. (Bu konuyu ayrı bir gün ele alacağım kar da neler yaşadım neler ahh! ) o yüzden ben bahar insanıyım ılık esintiden mutlu olan hafif yağmur çiselemesine sevinen gelecek olan bahara Selam olsun…

Sürç-i lisan ettiysem affola, Gelmekte zorluk çeken baharımıza hepimizden selamlarımı saygılarımı ilettim hoş kalın…

                                             SİNEM KANDEMİR

4 yorum:

GülinDünyası dedi ki...

baha gelince içimi bir huzur umut kaplar...Mutluluk ptırcıkları hemen gelsin:)eline sağlık..

Tuhafgezegen dedi ki...

canım benim teşekkür ederimm :)) gelecek gelecek çok yakında :))

Adsız dedi ki...

Bende sıcak memleketlerden buz gibi diyarlara universite okumaya gittim senin gibi ve hiç sevemedim mereti :) Bahar da doğmuşum ve her sene yeniden hayat bulan tabiat gibi bende baharda hayat buluyorum ❤En cok baharin getirdigi portakal cicegi kokusuna selam olsun :)

Tuhafgezegen dedi ki...

ne ortak noktalarımız var seninle :)) Portakallı kek tadında derken bunu anlatmak ıstemıstım :) bende severim çook :))

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger