2 Mayıs 2015 Cumartesi

Hayır Şimdi Anlatayım da Ne Anlatayım Şekerim

Bugün böyle boş boş  yazasım var ama böyle anlamlı şeyler değil anlamlı cümleler değil karışık kuruşuk anlamsız ve tutarsız.

Şimdi ne yazacağımı da bilmiyorum ki. Ama yazmak da istiyorum ama ne yazacağımı bilmiyorum öyle yoğun duygulara sahibim ki nereden başlasam ne anlatsam nasıl yazsam nereden başlayıp nereye bağlasam bilemiyorum. Bilemediğim için de biraz tuhaf şeyler çıkacaktır şimdiden af dilerim…
Çok güzel duygularımın başında  bir ay önce mülakatına gittiğim ve sonuçlarının açıklanmasıyla beni de çağırdıklarını belirtmek isterim, bu benim için mükemmel oldu 3 senedir böyle bir şirketi beklediğimi hep belirtmiştim zaten sonunda yani sonun da… şimdilik adı sanı bende gizli kalsın karışık duygularıma da başlayayım hayır başlayayım da nereden başlayacağım ayy anlatmasam mı hayır zaten anlatsam da hangisini anlatayım neyse ben kafamı toplayıp bir daha bilgisayar başına geçeceğim bekleyin beni… 

  Karışık Duygulara kapılmamanız dileğimle şimdilik hoş kalın…



                                                                  Sinem Kandemir…

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.
 

Sirius... Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger